tag:blogger.com,1999:blog-6971996855982025497.post3156735634111078447..comments2024-03-11T17:15:51.689+01:00Comments on Polski Kierowca Ciężarówki za Granicą: Podwójna obsadaRafał Zazuniuk Kierowca Zawodowy Kanada USAhttp://www.blogger.com/profile/08987761354640159151noreply@blogger.comBlogger31125tag:blogger.com,1999:blog-6971996855982025497.post-2703282465194327792016-06-22T10:40:20.873+02:002016-06-22T10:40:20.873+02:00Super czyta mi się Twoje wpisy :) Mógłbyś tylko cz...Super czyta mi się Twoje wpisy :) Mógłbyś tylko częściej je dodawaćWarsztathttp://pawlik-bosch-service.plnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6971996855982025497.post-13976630121704374172013-04-15T16:46:03.427+02:002013-04-15T16:46:03.427+02:00Anonimowy masz racje .Rafal jest wieloletnim kiero...Anonimowy masz racje .Rafal jest wieloletnim kierowca na uslugach firmy .Zeby zrozumiec cale sedno biznesu truckierskiego trzeba byc O/O .Co do zarobkow to zgoda ,Chicago -California w sezonie to tak jak mowisz okolo $ 6 grand na czysto .<br />Tak naprawde to tylko Hiob moze cos powiedziec o tym biznesie aczkolwiek Rafal przekazuje duzo informacji rzeczowych ale sa one raczej przydatne dla tych z Polski mlodych ludzi .<br />Mowiac obiektywnie to Rafal i Hiob robia naprawde dobra robota .<br />Rafal pozdrowienia od O/O z Chicago i do milego .<br />Szerokosci Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6971996855982025497.post-25822408614473730992012-12-13T15:30:47.864+01:002012-12-13T15:30:47.864+01:00Można, ale Rafał nie chce tego robić bo wszystkie ...Można, ale Rafał nie chce tego robić bo wszystkie koszty pokrywa onPawihttps://www.blogger.com/profile/00748949227818044730noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6971996855982025497.post-71444734497140838592012-08-22T07:32:24.795+02:002012-08-22T07:32:24.795+02:00czesc rafal
polish tutaj, ostatnio jak rozmawialem...czesc rafal<br />polish tutaj, ostatnio jak rozmawialem z dot to dostalem opierdol pozodny i chcial mi dojebac mandat pennsylvania dot za to ze nie pokazalem na konie dnia 15 minut post trip inspection, podobno teras zacczynajo sie strasznie czepiac tego specjalnie tutaj w northeast, ze trzeba miec to ja zawsze wiedzialem pre trip 15 ale na koniec dnia chco miec pokazane post trip inspection 15 minut,<br />pozdrawiam<br />adampolishadamhttps://www.blogger.com/profile/09481375886549219651noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6971996855982025497.post-6926480396097817842012-07-31T07:41:27.966+02:002012-07-31T07:41:27.966+02:00Siemasz Rafał:) po pierwsze dzieki za to ze prowad...Siemasz Rafał:) po pierwsze dzieki za to ze prowadzisz to wszystko i dajesz rade ja po tych niektórych wpisach bym niebyl taki miły jak ty dobry kawał roboty... zaraz zatym drugie podziekowania za filmiki na youtube ktore pomogły mi się przeprowadzić własnie do Canady z (UK) czego naprawde nie żałuje a w czym mi bardzo pomogłeś... A co do podwójnej w kanadzie to moge sie troszke wypowiedzieć nie za dużo bo dopiero 3 miesiące, ale aż tak strasznie nie jest płacą 0.7 centa za mile + do tego za rzutkę ale jak zawsze jest haczyk :) Latam na Yukon tak zwane in the middle of nowhere.Dorwałem polaka do podwójnej i nie mogę narzekać konkurencji żadnej bo nikt niechce tam jeździć tylko czekać na zimę he he Pozdrowionka ŁukaszŁukaszhttps://www.blogger.com/profile/06424266880258885432noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6971996855982025497.post-39404592223340025962012-06-23T21:39:31.773+02:002012-06-23T21:39:31.773+02:00No cóż, podwójna obsada jest jakąś porażką, kto ni...No cóż, podwójna obsada jest jakąś porażką, kto nie jeździł takim systemie to nie zrozumie. Stawki są opłakane,jazda na maksa, zmęczenie a jeszcze jak dojdzie do tego brak zaufania to i stres. Ten system powinien być zabroniony z różnych powodów: ekonomicznych, bezpieczeństwa i moralnego, najgorsze jest to, że w europie ciągniki raczej do podwójnej obsady nie są stworzone, co innego w Stanach czy Kanadzie, gdzie tylko możemy pozazdrościć przestrzeni w kabinie. Ja marzę o tym aby ci co w europie podpisali się pod przepisami o podwójnej obsadzie przejechali się choćby miesiąc. Ja jeździłem z różnymi delikwentami w podwójnej, właścicieli nie obchodzi czy ty z drugim kierowcą się dogadujesz, co jest kompletnym błędem. Jest jeszcze wiele innych powodów aby podwójne obsady zlikwidować, ale to już szeroki temat. Ci co jeżdżą w takim systemie są albo zdesperowani, albo dobrali się idealnie, albo pracodawca dobrze płaci co tu raczej jest odwrotnie co mnie dziwi i nie wiem czemu tak jest, że podwójne obsady mniej zarabiają. Początkującym odradzam ten system, choćby po to aby nabrać ogłady i doświadczenia, bo z tym różnie może być, można się zrazić do tego zawodu!Jacahttps://www.blogger.com/profile/14034801666085195059noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6971996855982025497.post-10157447844612080022012-06-21T17:38:57.039+02:002012-06-21T17:38:57.039+02:00A tak na poważnie, nie zastanawiałeś się nad własn...A tak na poważnie, nie zastanawiałeś się nad własnym truckiem? Z tego co wiem, to Hiob (z którym się niedawno spotkałeś) przez kilka lat sam był sobie szefem. Ciekaw jestem, czy faktycznie można na własnej firmie więcej wtedy zarobić.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6971996855982025497.post-57520001518590568062012-06-18T20:48:39.211+02:002012-06-18T20:48:39.211+02:00Kiedys jezdzilem w takiej firmie ze dalo sie zarob...Kiedys jezdzilem w takiej firmie ze dalo sie zarobic 7tys PLN/mies, ale to zdazalo sie raz na rok , albo i rzadziej, ale ktorego kierowce by sie nie spytac w tej firmie to zarabia po siedem klockow,ale wlasnie tego nie powie ze to sie zdaza bardzo rzadko, a tak to srednia na miesiac wychodzila 4 tys PLN.<br />Tak wiec jesli temu anonimowemu gosciowi trafi sie kolko (od czasu do czasu, albo w sezonie)tam i z powrotem ze srednia 2USD/1MIL brutto, i opowiada jakie to eldorado tam jest, to niestety dla mnie to sa zwykle "bery i bojki starzyka Jemiolki"<br />Ano Marcin zagladam tutaj nie za czesto, a jak juz zajze, to i tak sie nie udzielam na forum, jedynie zrobie sobie prasowke, jedynie jak mnie cos zaintryguje, to paluchy same w klawiature wala,hehe.<br />Milego wypoczynku Rafal w tym naszym porypanym kraju.<br />Ja tymczasem ogien w tloki, na zewnatrz +32'C, a na pace -22'C, a Thermo King, zaraz malo z ramy nie wyskoczy,hehehe.kamaZhttps://www.blogger.com/profile/11567277492477179048noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6971996855982025497.post-80378819973270010592012-06-18T20:47:59.023+02:002012-06-18T20:47:59.023+02:00Kiedys jezdzilem w takiej firmie ze dalo sie zarob...Kiedys jezdzilem w takiej firmie ze dalo sie zarobic 7tys PLN/mies, ale to zdazalo sie raz na rok , albo i rzadziej, ale ktorego kierowce by sie nie spytac w tej firmie to zarabia po siedem klockow,ale wlasnie tego nie powie ze to sie zdaza bardzo rzadko, a tak to srednia na miesiac wychodzila 4 tys PLN.<br />Tak wiec jesli temu anonimowemu gosciowi trafi sie kolko (od czasu do czasu, albo w sezonie)tam i z powrotem ze srednia 2USD/1MIL brutto, i opowiada jakie to eldorado tam jest, to niestety dla mnie to sa zwykle "bery i bojki starzyka Jemiolki"<br />Ano Marcin zagladam tutaj nie za czesto, a jak juz zajze, to i tak sie nie udzielam na forum, jedynie zrobie sobie prasowke, jedynie jak mnie cos zaintryguje, to paluchy same w klawiature wala,hehe.<br />Milego wypoczynku Rafal w tym naszym porypanym kraju.<br />Ja tymczasem ogien w tloki, na zewnatrz +32'C, a na pace -22'C, a Thermo King, zaraz malo z ramy nie wyskoczy,hehehe.kamaZhttps://www.blogger.com/profile/11567277492477179048noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6971996855982025497.post-31420707947720935912012-06-18T16:39:19.629+02:002012-06-18T16:39:19.629+02:00Już myślałem, że klub(nieformalny) się rozwiązał, ...Już myślałem, że klub(nieformalny) się rozwiązał, a jednak jesteś KamaZ, tylko Mike brak:(<br />Pozdrawiam!!!<br />ps."Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma..." Tak jak mówisz Rafale, raz zarobisz a raz prosisz się o powrót-samo życie... Co kto lubi, to(tak) robi!!!Marcinhttps://www.blogger.com/profile/10797854431215548126noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6971996855982025497.post-79474950208686999272012-06-18T14:31:22.566+02:002012-06-18T14:31:22.566+02:00Kamaz, możliwym jest że faktycznie zarbił taką kas...Kamaz, możliwym jest że faktycznie zarbił taką kasę po paliwie na takim kółku w tym okresie. Stawki w tym czasie na CA są dość dobre. Czego Anonimowy nie mówi to że tynek non stop żągluje i czasami jedzie się do Kaliforni za darmo a wraca z małym zyskiem. Nie ma tak dokładnie do końca czarne na białym w treansporcie... Na Kalifornię jest sezon, później go ni maRafał Zazuniuk Kierowca Zawodowy Kanada USAhttps://www.blogger.com/profile/08987761354640159151noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6971996855982025497.post-78278763942631497822012-06-17T20:43:21.895+02:002012-06-17T20:43:21.895+02:00Gdy ja robiłem pierwsze kroki w zawodzie kierowcy ...Gdy ja robiłem pierwsze kroki w zawodzie kierowcy (na solówce) nie dość, że jeździliśmy w podwójnej obsadzie to jeszcze byłem na skoczka - masakra.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6971996855982025497.post-83016515047073977392012-06-17T10:22:43.087+02:002012-06-17T10:22:43.087+02:00Anonimowy ten pierwszy wpis, hehehe, glupoty to ty...Anonimowy ten pierwszy wpis, hehehe, glupoty to ty opowiadasz,hehe 6 tys dolcow zysku z jednego kolka (Chicago- kalifornia), heheh bujna fantazje masz i tyle.<br />I owszem, dzieciaki w te bajki uwierza, ale nie ci co siedza w transporcie,hehehe i znaja realia.(Chyba na miesiac ci tyle zostaje,hehehe)<br /><br />Pozdro dla klubu 40to latkow:)kamaZhttps://www.blogger.com/profile/11567277492477179048noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6971996855982025497.post-3613118539956937272012-06-17T10:21:38.343+02:002012-06-17T10:21:38.343+02:00Anonimowy ten pierwszy wpis, hehehe, glupoty to ty...Anonimowy ten pierwszy wpis, hehehe, glupoty to ty opowiadasz,hehe 6 tys dolcow zysku z jednego kolka (Chicago- kalifornia), heheh bujna fantazje masz i tyle.<br />I owszem, dzieciaki w te bajki uwierza, ale nie ci co siedza w transporcie,hehehe i znaja realia.(Chyba na miesiac ci tyle zostaje,hehehe)<br /><br />Pozdro dla klubu 40to latkow:)kamaZhttps://www.blogger.com/profile/11567277492477179048noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6971996855982025497.post-73881999755886090152012-06-16T18:41:08.633+02:002012-06-16T18:41:08.633+02:00Dzięki za ciekawy i wyczerpujący artykuł.Dzięki za ciekawy i wyczerpujący artykuł.Maciekhttps://www.blogger.com/profile/15768816090404590035noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6971996855982025497.post-18641254344460014732012-06-16T17:51:58.432+02:002012-06-16T17:51:58.432+02:00Ja też zaczynałem na podwójnej i jeździłem na niej...Ja też zaczynałem na podwójnej i jeździłem na niej całkiem sporo, a i teraz(na autobusie) zdarza mi się. Pierwsza rzecz, to ekipa musi być bardzo zgrana i mieć do siebie zaufanie, co nie jest takie oczywiste, jeśli jeden dopiero się uczy fachu. Wydaje mi się, że pierwszy raz bez podwójnej się nie obejdzie-tak zaczynała również Klaudia. Co do amerykańskich przepisów-to porażka na max'a jechać non-stop całą dobę i to jeszcze za te same pieniądze, co jakby się jechało samemu. To ja już wolę, tak jak tu w EU-żeby auto stało 9h!!! Polecam jeszcze raz taki link "na temat" podwójnej-trwa tylko niecałe 40sekund-zobaczcie!!!<br />http://www.youtube.com/watch?v=t_qnTfrj7j0<br />ps.Ale już z Rafałem w podwójnej, po amerykańskich ścieżkach ustawiła by się pewnie kolejka chętnych i Rafał, choć nie lubi to musiałby sprzedawać bilety na taką przejażdżkę:D<br />Pozdrawiam!!!Marcinhttps://www.blogger.com/profile/10797854431215548126noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6971996855982025497.post-27894765612982415282012-06-16T11:36:55.688+02:002012-06-16T11:36:55.688+02:00Dla mnie podwójna obsada to jedna wielka poniewier...Dla mnie podwójna obsada to jedna wielka poniewierka.Klodexhttps://www.blogger.com/profile/18035457043441500650noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6971996855982025497.post-78678846140675107312012-06-16T10:30:20.931+02:002012-06-16T10:30:20.931+02:00Chyba nie ma nic gorszego niż jazda w podwójnej ob...Chyba nie ma nic gorszego niż jazda w podwójnej obsadzie. Najlepiej moim zdaniem jeździ się, gdy dwóch zgranych kierowców jedzie na dwa zestawy w te same miejsce. Ale podwójna obsada w naszych ciasnych cieżarówkach to porażka.Jacoohttps://www.blogger.com/profile/11031711949952582570noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6971996855982025497.post-852813891702011812012-06-16T00:05:48.245+02:002012-06-16T00:05:48.245+02:00moje pierwsze doświadczenie z trucker'ką to po...moje pierwsze doświadczenie z trucker'ką to podwójna, nie polecam, niszczy to moje ogólne pojęcie o byciu kierowcą zawodowym, pozdrawiam!Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/01114103055057325943noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6971996855982025497.post-20175192446536404202012-06-16T00:03:53.251+02:002012-06-16T00:03:53.251+02:00ja nie nadaje się na podwójną, było to moje pierws...ja nie nadaje się na podwójną, było to moje pierwsze doświadczenia i zrezygnowałem od razu niszczy to moje ogólne wyobrażenie o byciu kierowcą zawodowym, męczarnia nie polecam.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/01114103055057325943noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6971996855982025497.post-73437705909792469532012-06-15T23:55:36.734+02:002012-06-15T23:55:36.734+02:00Niestety Rafale w Europie też dosyc często jeździ ...Niestety Rafale w Europie też dosyc często jeździ się we dwóch. Najczęściej młodzi i nie doświadczeni szoferzy ze starszymi nauczycielami.Kasa oczywiście ta sama. Pozdrawiambartekhttps://www.blogger.com/profile/07376228385264683449noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6971996855982025497.post-59010692102365259412012-06-15T23:21:25.541+02:002012-06-15T23:21:25.541+02:00Rafał ;) jemu poprostu zal dupe sciska pozdro;)Rafał ;) jemu poprostu zal dupe sciska pozdro;)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6971996855982025497.post-5711412182344095052012-06-15T22:53:35.780+02:002012-06-15T22:53:35.780+02:00Dla Ciebie nie jestem Rafciem. Mojego bloga odwied...Dla Ciebie nie jestem Rafciem. Mojego bloga odwiedzają różne grupy wiekowe więc nie generalizuj. Jeśli masz inny punkt widzenia przedstawiaj go na poziomie kultury tego bloga: nie ubliżaj. Już Ci tłumaczyłem że "co powienienem a co nie", zależy tylko ode mnie i Tobie nic do tego. Coś nie pasi? Powiedz to bez sarkazmu z kulturą i to jest ostatnie ostrzeżenie. Pozdrawiamn.Rafał Zazuniuk Kierowca Zawodowy Kanada USAhttps://www.blogger.com/profile/08987761354640159151noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6971996855982025497.post-39339127263029735592012-06-15T21:48:53.087+02:002012-06-15T21:48:53.087+02:00pierwszy raz widzę pojedyńcze opony w naczepiepierwszy raz widzę pojedyńcze opony w naczepieAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-6971996855982025497.post-5866725180139054962012-06-15T20:58:40.356+02:002012-06-15T20:58:40.356+02:00Pierwsza moja praca na zestawie ciągnik/naczepa to...Pierwsza moja praca na zestawie ciągnik/naczepa to podwójna obsada po UE, w drugim miesiącu zasnąłem za kołkiem z otwartymi oczami. Uratowały mnie koleiny gdzieś na trójce DE, zaczęło bujać i się ocknąłem, byłem już przy bandzie na szczęście nic się nie stało. Mój zmiennik spał na leżance. Teraz się zastanawiam czy nie lepiej jak by siedział koło mnie... / Karol - Oleśnica PLAnonymousnoreply@blogger.com