piątek, 25 listopada 2011

Odcinek 25 oraz czemu nie, dwudziesty szósty.

Niektórzy z Was mówią na to serial, filmy dokumentalne. Mi się cały czas wydaje że są to przeciętne urywki z mojego życia kierowcy i nie ma nic w nich takiego szczególnego. Muzkę do podkładu często dodaję taką jaka akurat leciała w tle gdy kręciłem. To też juz pewnie zauważyliście.
Wybaczcie mi że ostatnio zaniedbuję uzupełnianie bloga wpisami. W zamian wrzucam filmy. Coś za coś. Mam pomysły na posty, owszem, ale muszę również mieć nastrój i czas, a tego ostatnio brak. Tutaj w branży transportu człowiek naprawdę bardziej się męczy i mimo że mam jeszcze w sobie dużo zapału do tej pracy nie zawsze nadążam. A, i jeszcze jedno. Zaglądając na strony kierowców, do których linki możecie znaleść na pasku z boku, zobaczyłem że również postanowili pisać o swoich przygodach a nawet zaczeli wrzucać filmy, które są bardzo interesujące i pokazują ich pracę. Cieszy mnie to ogromnie. Tak trzymać!



14 komentarzy:

  1. hej hej wreszcie w domku...tu Allan... kurde dalej jestem pod wrazeniem twoich filmow... jakbym ogladal w tv oficjalnie dokumentalny film... super to robisz, i muzyka i ogolnie...widze ze nagrales nasza (znaczy twoja) ulubiona firme w Tieton, Washington, ktora ma zawsze cieply towar... hehe...a to cieplarnia na przedmiesciach Vancouver tez jest fazowa... wlasnie tam sie ladowalem....ta gorka zeby wyjechac, na kamerze tego nie widac, a wlasnie tam o malo nie oberwalem skirts (kurde jak te deflektory wiatru pod przyczepa nazywaja sie po polsku???) bo sie robilo stromo a ja musialem jakos wykrecic.... widze ze tez sie obeszlo bez mojego bluznienia na radiu, hehe, ... moze to i lepiej zeby ludzi nie zgorszyc do mnie...hehe... pozdrowienia dla wszystkich... allan

    OdpowiedzUsuń
  2. Chłodnia ma około 7 Celsjusza.Zgadza się? Zawsze mnie zastanawiało dlaczego jest skala Fahrenheita Celsjusza i Kelwina. Totalny bałagan.Swietne filmiki Piter.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super filmiki!! Oglądałem twoje wszystkie filmiki z 1000razy i nadal mi się nie nudzą! :) Kręć dalej i kręć wszystko co wymyślisz! Mogę nawet oglądać jak wlewasz płyn do spryskiwaczy! :D Także szacun i nie poddawaj się!! :) Też chce być truckerem a twoje filmiki dodają mi otuchy wiary w to że mogę nim faktycznie zostać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda ze czesc 25 nie jest udostepniona na komiorki

    OdpowiedzUsuń
  5. Rafał, a mógłbyś powiedzieć co wiozłeś tam na te lotnisko ? czy to jakaś tajemnica, zrozumiem

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie twoje filmiki bardzo przypominają boso przez świat, Cejrowskiego.... wiem że tematyka nie do końca ta sama, bardziej mi chodzi o odczucia, włączam twój filmik i dokładnie tak samo zapominam o wszystkim, a po jakimś czasie się dziwię że już koniec :D Tobie się wydaje, że to takie przeciętne urywki ale w tym właśnie jest siła tych filmików, nic na siłę a i urywki muzyczne robią swoje. Dla ciebie jest to codzienność a dla mnie jest to wręcz magia niekiedy, dużo lepsze od tv napewno. Tak trzymaj, zawsze czekam na nowe odcinki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te filmy zastępują wpisy bo w nich zawarta jest cała treść i przekaz : )
    Postoje to rzecz normalna w naszym truckerskim życiu, nie tylko na chłodniach.Raz jest to 10minut a raz 3dni, zbyt śliski ten zawód by coś zaplanować.Coraz bardziej się przekonuje aby w końcu kupić kamerę i zacząć zabawę w filmy.
    Pozdrawiam ! wloczykij

    OdpowiedzUsuń
  8. Rafał,
    Twoje filmiki są lepsze niż seriale telewizyjne (no poza Ice Road Truckers:). Jak będziesz w Tacoma, Wa to może będziesz miał sposobność pogadać z jakimś Marines o ich truckach? Chętnie bym zobaczył czym wożą swoje "zabawki".

    Pozdrawiam i życze spokojnej trasy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super filmiki, super pisanie. Moja praca to zupełne przeciwieństwo twojej. Kasa biletowa podziemnego parkingu. Niby i to i to branza motoryzacyjna ale ty wolny jak ptak a ja 24na 48 siedzę w jaskini. Twój blog pozwala sie wyrwać na chwile z nory. Wielkie dzięki za twoje poswięcenie.
    ps. Szlag jasny mnie trafia my w Europie jesteśmy gnębieni na każdym kroku przez eko terorystów a Ameryka oszczędza rozruszniki.
    pozdrwawiam Wilk132

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasami wole zamiast włączać tv, wejść na twojego bloga, albo kanał YT wziąć jakieś żarcie i pooglądać sobie twoje produkcje. Na prawde szacun za umiejętności w manewrowaniu i zachowywaniu zimnej krwi. Czasami w sposobie podchodzenia do transportu i prowadzenia trucka przypominasz mi mojego Tate :)
    Pozdr. i powodzonka na szlaku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam,rzeczywiscie masz do tego dar,i nie ma co sie krygowac.Poprostu wychodzi Ci to calkiem niezle,jest naturalne i nie nachalne a to najwazniejsze,I nie martw sie ze nie wiesz co gadac...wszystko jest ciekawe!!! I mala prosba zwiazana z muzyka- 15 i 26 filmik nie daje sie otworzy przez muzyke.Moze mozesz z tym cos zrobic??pozdr.jurek

    OdpowiedzUsuń
  12. panie Rafale może Pan podać jakieś linki/strony do muzyki wykorzystanej w filmikach?

    OdpowiedzUsuń
  13. No na żyletke wyjazd :P

    OdpowiedzUsuń