Jest kolejny film z dobrze znanego miejsca. Góry Skaliste w Kanadzie. Niezły kontrast z krajobrazem, który był w tych samych miejscach nie całe dwa miesiące temu, bo jest zima całą parą. Tak jakbym teleportował się w całkowicie innt świat. Dlatego właśnie jest warto często wracać w te same miejsca. W tym filmie staram pokazać się jak trzeba postępować z samochodem ciężarowym zimą, szczególnie przy zjeździe z wysokich gór na różnych nawierzchniach.
Wybaczcie również mały problem techniczny, który na początku filmu powoduje miganie obrazu przez parenaście sekund. Strasznie irytujące. Używam nowego programu do sklejania filmów, Sony Vegas i nie wszystko jeszcze ogarniam. Nagrywałem kamerą i telefonem, o dziwo mam lepszą kamerę w telefonie. Może to właśnie spowodowało te problemy techniczne choć nie do końca bo niektóre momenty telefonem nie migają. Pewnie coś schrzaniłem w ustawieniach klatki, bo w Sony Vegas jest możliwości od groma.
Dziś wyjeżdżam, więc wrzuciłem film w stanie w jakim jest żeby nie zostawić Was bez niczego :)
Jak zawsze świetnie. Czy mógłbyś pokazać jak sie zmienia biegi w takiej skrzyni jaką obecnie używasz?.Dzięki i szerokości.
OdpowiedzUsuńAnonimowy może podobnie jak na starszych filmikach :Shifting gears on a eaton's fuller 13 speed transmission the professional way
OdpowiedzUsuńmogę się mylić.
Gdy zacząłem oglądać Twoje filmy nie moge przestac a człowiek czeka z niecierpliwością na następne, wszystkie filmiki mają to coś!
brawo Rafał!!!
PRZYCZEPNOŚCI
No jak zawsze super! Fajnie to wyglądało jak pokazywałeś na początku jak ten pociąg w tunelu jedzie :) Spoko mnie tak aż bardzo nie irytowało więc jak zawsze jeszcze raz super! :D
OdpowiedzUsuńPozdrawiam i życzę szerokości, przyczepności i dalszych chęci do filmowania :)
Rafał robi to już od pewnego czasu bardzo profesjonalnie ... a jeździ truckiem i filmuje z pasją ...Zazdroszczę krajobrazów :) POZDRAWIAM
OdpowiedzUsuń( SZEF POWINIEN CI DOPŁACAĆ ZA UŻYWANIE SKŁADU Z GŁOWĄ )
Dzieki Rafale za pokazanie jak si jeżdzi zima tirem chcialem wlasnie sie troche dowiedzieć na ten temat film jak zwykle super pozdr.dla ciebie i wszystkich kierowców
OdpowiedzUsuńRafał przywieź nam troche śniegu do Polski plisss :)
OdpowiedzUsuńWielkie dzięki za następny super filmik który pokazuje cudowne widoki i w pełni rozważna i bezpieczną jazdę kilkudzięsieciotonowym składem .
OdpowiedzUsuńTa pasja w Twoim głosie -bezcenna :)
Pozdrawiam, życzę szerokości i z niecierpliwością czekam na kolejny filmik z Twojej trasy !
Hamulec główny, zasadniczy... tak chyba się nazywa po polsku to co naciskamy aby wyhamować skład. Lecz czego mogę zazdrościć to tych widoków gór, które tak uwielbiam, a nie mam zbytnio ostatnio ich podziwiać, dlatego też twoje filmy są dla mnie jak miód z winem w mroźny wieczór przy kominku. Pozdrawiam!
OdpowiedzUsuńCzy ja dobrze czytam(ostatnio miałem z tym problemy-wciąż się czerwienię, że tak "dokładnie" czytałem KamaZ'a wpis...). Ale do rzeczy, jedziesz do Phoenix!!! Jeśli będziesz jechał(a pewnie będziesz) przez Flagstaff, mógłbyś zjechać na 89A i przez Sedone wrócisz na 17tkę-to parę km dalej i kilka górek, ale film dla nas mógłby być SUPER!!! Rzeczywiście zdecydowanie lepszą jakość ma Twój telefon, miganie zapewne będzie można zlikwidować...;)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam!!!
ps.Może uda Ci się zrobić jeszcze zdjęcie ubranej choinki pośród palm... Gdzie dokładnie zdejmujesz w PHX?
Taż lubię jazdę w zimowej scenerii, jedzie się wolniej,ale ciekawiej. Niestety jeżdżę osobówką, ale amerykańską :) Film super.Pozdrawiam.
OdpowiedzUsuńCzesc Rafale. Nie wiem jak innym, ale mi jakos srednio przypadaja do gustu te filmiki krecone z kabiny. Moze daloby sie zamocowac kamerke jakos z przodu bardziej? Kwintesencja Twoich filmow, poza klimatem i Twoja osoba, sa swietne widoki, ktorych jednak nie da sie w pelni podziwiac z widoku z kabiny.
OdpowiedzUsuńPozdrawiam.
Marciin
Ja też się zgadzam z moim imiennikiem, że z wnętrza tej ogromnej kabiny niewiele widać... Mam nadzieję, że udało mi się Ciebie namówić na przejazd przez Sedonę, a tam naprawdę są piękne widoki na ogromne czerwone góry(skały) i liczę na film z tej drogi najlepiej nagrany(ze względu na jakość!) Twoim telefonem...;)
OdpowiedzUsuńPozdrowienia dla klubu40 i szerokości dla Ciebie wzdłuż historycznej drogi 66!!!
Witam Rafał jezeli bys mógł opisz mi jak mozna sie dostac do kanady na kierowce jakie procedury i wogle. Jestem kierowca i chciałbym tam pracowac.Z góry dziekuje i daj odpowiedz na meila marcin.ciesielski1@wp.pl
OdpowiedzUsuń